پنجره فرصت تصمیم گیری در خرده فروشی اینترنتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

2.2k
0

یکی از خصوصیات قابل توجه از جنبه ی مدیریتی در خرده فروشی اینترنتی ایجاد فرصت مناسب برای تصمیم گیری در رابطه با چگونگی تامین سفارش مشتریان است ، در خرده فروشی اینترنتی با توجه به فرصت بوجود آمده از لحظه ی صدور سفارش آنلاین مشتری تا لحظه ی تامین آن در این فاصله ی زمانی مناسبترین برنامه برای تامین کالای مشتریان را فراهم آورده .

این فاصله ی زمانی پنجره ی فرصت تصمیم گیری نامیده میشود .

خاطر نشان میشود که در پنجره ی فرصت تصمیم گیری ممکن است برای تمامی سفارش های یک مشتری یکسان بوده ویا از سفارشی به سفارش دیگر تغییر میکند .

صفحه شخصی من

فروشگاه عرضه مستقیم محصولات باکیفیت

مرکز آموزش های ویدئویی رایگان

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعینماد اعتماد الکترونیکثبت اسناد و املاک کشورمرکز آموزش ویدئوییانجمن پرسش و پاسخفروشگاه ملیتولید کنندگانمدیریت بر مدیراننگرش ملیحیوانات و دامپزشکرسانه ملیاخبار متادانشگاه متاورساستخدام | دانش محورفروشگاه مجازی حمتبلیغات ملیبازار NFTمتاورس رنگسه بعدی متاخانه

پرسیدن سوال

هر سوالی که بخوای میتونی بپرسی...

نحوه امتیازدهی

راهنمای چگونگی امتیازدهی به شهروندان

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب و طرح قالب برای این سایت میباشد.