درصورت وجود خطا در پروژه متاورس رنگ چه باید انجام داد ؟

976
1

درصورت وجود خطا در پروژه متاورس رنگ چه باید انجام داد ؟

در صورت بروزخطا در سیستم متارنگ حین اجرای برنامه شهروندان می توانند از راه های ارتباطی مختلفی که در اختیار شان قرار گرفته است با واحد پشتیبانی دنیای موازی متاورس رنگ تماس گرفته و خطای پیش آمده را گزارش داده و واحد پشتیبانی موظف است تا در اسرع وقت موضوع ترتیب اثر دهد .

  • شهروندان در صورتی که خطایی در سیستم متارنگ مشاهده نمایند باید به کجا اطلاع دهند ؟
  • آِا راه ارتباطی برای اعلام خطا شهروندان از سوی سیستم متارنگ وجود دارد ؟
  • مهم ترین راه های ارتباطی که شهروندان از آن طریق می توانند به سیستم متارنگ اعلام خطا نمایند کدام است ؟
  • آیا واحدی برای رسیدگی به اعلام خطاها از سوی شهروندان در دنیای موازی متارنگ وجود دارد ؟
  • دسترسی به واحد پشتیبانی و فنی دنیای موازی متاورس رنگ برای رفع خطاهای موجود در سیستم متارنگ چگونه می باشد ؟
  • آیا در صورت مشاهده خطایی در سیستم متارنگ و اطلاع رسانی به واحد پشتیبانی موضوع سریعا ترتیب اثر داده می شود ؟
  • چقدر زمان صرف می شود تا یک خطای اعلام شده به سیستم متارنگ از سوی واحد مربوطه ترتیب اثر داده شود ؟
  • آیا استفاده از خدمات پشتیبانی در دنیای موازی متاورس رنگ برای شهروندان هزینه ای هم دارد ؟
  • آیا اگر خطایی در سیستم متارنگ وجود داشته باشد دنیای موازی موظف به پرداخت خسارت به شهروندان می باشد ؟
  •  

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعینماد اعتماد الکترونیکثبت اسناد و املاک کشورمرکز آموزش ویدئوییانجمن پرسش و پاسخفروشگاه ملیتولید کنندگانمدیریت بر مدیراننگرش ملیحیوانات و دامپزشکرسانه ملیاخبار متادانشگاه متاورساستخدام | دانش محورفروشگاه مجازی حمتبلیغات ملیبازار NFTمتاورس رنگسه بعدی متاخانه

پرسیدن سوال

هر سوالی که بخوای میتونی بپرسی...

نحوه امتیازدهی

راهنمای چگونگی امتیازدهی به شهروندان

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب و طرح قالب برای این سایت میباشد.