درصورت وجود خطا در پروژه متاورس رنگ چه باید انجام داد ؟
#متاورس رنگ#اولین متاورس در ایران#متارنگ#دنیای موازی#دنیای موازی متاورس رنگ#اولین متاورس ایران#اولین متاورس ایرانی#بنیانگذار اولین متاورس در ایران#دنیای چند جهانی#دنیای چند جهانی متاورس رنگ#دنیای چند جهانی دیجیتالی متارنگ#متاورس رنگ اولین متاورس ملی#اعلان خطا در متارنگ#اعلان خطا در متاورس رنگ#روش اعلان خطا در متاورس رنگ#ردیابی خطاهای متاورس رنگ#اعلام خطا در متارنگ#واحد پشتیبانی در متارنگ#اهمیت واحد پشتیبانی در متاورس رنگ#ارتباط با واحد پشتیبانی در متاورس رنگ
بازدید976
پاسخ1
درصورت وجود خطا در پروژه متاورس رنگ چه باید انجام داد ؟
در صورت بروزخطا در سیستم متارنگ حین اجرای برنامه شهروندان می توانند از راه های ارتباطی مختلفی که در اختیار شان قرار گرفته است با واحد پشتیبانی دنیای موازی متاورس رنگ تماس گرفته و خطای پیش آمده را گزارش داده و واحد پشتیبانی موظف است تا در اسرع وقت موضوع ترتیب اثر دهد .
- شهروندان در صورتی که خطایی در سیستم متارنگ مشاهده نمایند باید به کجا اطلاع دهند ؟
- آِا راه ارتباطی برای اعلام خطا شهروندان از سوی سیستم متارنگ وجود دارد ؟
- مهم ترین راه های ارتباطی که شهروندان از آن طریق می توانند به سیستم متارنگ اعلام خطا نمایند کدام است ؟
- آیا واحدی برای رسیدگی به اعلام خطاها از سوی شهروندان در دنیای موازی متارنگ وجود دارد ؟
- دسترسی به واحد پشتیبانی و فنی دنیای موازی متاورس رنگ برای رفع خطاهای موجود در سیستم متارنگ چگونه می باشد ؟
- آیا در صورت مشاهده خطایی در سیستم متارنگ و اطلاع رسانی به واحد پشتیبانی موضوع سریعا ترتیب اثر داده می شود ؟
- چقدر زمان صرف می شود تا یک خطای اعلام شده به سیستم متارنگ از سوی واحد مربوطه ترتیب اثر داده شود ؟
- آیا استفاده از خدمات پشتیبانی در دنیای موازی متاورس رنگ برای شهروندان هزینه ای هم دارد ؟
- آیا اگر خطایی در سیستم متارنگ وجود داشته باشد دنیای موازی موظف به پرداخت خسارت به شهروندان می باشد ؟
